De motor

2010
02.12

De motor moet aan een aantal eisen voldoen:
De zithouding mag niet te sportief zijn, op mijn andere sportmotor kreeg je na een paar uur rijden echt wel last van kramp omdat je daar niet rechtop op kan zitten.
Het verbruik mag niet te hoog liggen, een van de grootste kosten is toch wel de benzine.
ik ga er zeker nog 20.000 kilometer op rijden, betrouwbaarheid is toch wel heel erg belangrijk.
Hoe meer bergruimte hoe beter…

Daarom heb ik deze gekocht:
Honda transalp 1991:
Het is een honda, mijn brommer, crossmotor en andere twee motoren waren honda´s, het gaat niet kapot en in Azie is het handiger qua onderdelen.
Hij kan een beetje off-road maar hij is er niet voor gemaakt.
Het verbruik ligt vrij laag en er zitten drie koffers op.

5 Responses to “De motor”

  1. Frank Leemhuis says:

    Die arme motor, weet niet wat hem te wachten staat…. dacht ie alleen een beetje door de polders en over de A12 te moeten gaan, ….. wordt je eerst het oostblok ingesleurd en daarna opweg naar de rijstvelden

  2. Nocer says:

    Ja Frank… ik ben ook jaloers op de motor…. 😉

  3. Tim says:

    En laat al die mensen met super sports nu maar eens roepen dat die motor saai is…!
    Werkpaard! dat is het!

  4. arjuna says:

    jaa zo zag hij er uit maar hij zakt bijna door zijn assen
    XD groeten arjuna

  5. Mike says:

    Ik heb mijn pa even gevraagd, die zit in de motocross business. Misschien dat hij nog iemand weet bij Honda.
    Laat het je nog weten.

Your Reply